Ubat Resdung Terbaik

Anda Ada Masalah Resdung??
Baca Pengakuan Ikhlas Pesakit Resdung Di Bawah

 

 

Kami pasti, sebagai seorang pesakit yang menghidapi masalah resdung, anda pasti pernah mengalami salah satu perkara di bawah :

  • Hidung tersumbat & berair – Nak bernafas pun seksa
  • Selalu bersin – Bangun pagi je mesti hingus penuh
  • Gatal hidung/mata Kadang-kadang sampai merah mata
  • Tidur berdengkur – Orang sebelah sampai tak boleh nak tidur
  • Sukar bernafas – Macam orang nazak pun ada
  • Nafas berbau – Bau mulut dah macam makan petai
  • Lendir selalu keluar dari hidung/tekak – Kejap2 nak buang kahak
  • Sakit tekak – Pedih semacam je tekak ni
  • Jerawat – Kulit pun dah semakin kasar

SO MACAMANA NI?

Rasa macam nak bunuh diri pun ada.

Astaghfirullah…mengucap banyak2 la …

Allah akan tolong kita selagi kita usaha.

JANGAN RISAU, ANDA DATANG TEPAT MASANYA.

RIGHT ON TIME!

MEMPERKENALKAN

Set lengkap rawatan resdung Tok Aki ini terdiri dari gabungan produk herba terpilih iaitu, serbuk herba resdung , jus herba , dan sabun herba.

Setiap daripanya mempunyai fungsi dan kebaikannya tersendiri.

Mari kita lihat, apa kata pengguna Herba Tok Aki ini

 

 

 

Set lengkap herba resdung Tok Aki ini terdiri dari gabungan produk herba terpilih iaitu, serbuk herba resdung , jus herba , dan sabun herba. Ianya sesuai dan selamat untuk digunakan untuk semua peringkat umur termasuklah kanak-kanak.

Setiap daripanya mempunyai fungsi dan kebaikannya tersendiri. 

 

Berikut kami senaraikan setiap produk di dalam set rawatan resdung herba Tok Aki ini dan fungsinya

 

Serbuk Herba Resdung Tok Aki

Serbuk herba ini digunakan untuk rawatan secara luaran. Fungsinya untuk mengeluarkan lendir yang tersumbat di dalam rongga sinus.

Ia juga membantu mengurangkan gejala bersin, selesema dan hidung tersumbat, dan seterusnya melegakan ruang pernafasan.

Kaedah ini banyak digunakan di pusat rawatan resdung di luar sana. Kos setiap sesi rawatan resdung menggunakan kaedah ini biasanya sekitar RM50-RM100 bagi setiap sesi.

Namun begitu, dengan adanya serbuk herba resdung ini, anda jimat beratus ringgit kerana satu bekas ini boleh guna untuk 30-40 kali penggunaan!

Serbuk ini sesuai bagi yang ada ada simptom seperti :-

  • Gatal-gatal hidung mata dan telinga
  • Hidung tersumbat
  • Hidung berair
  • Selsema berpanjangan
  • Kerap bersin
  • Nafas berbau
  • Pening kepala
  • Tidur berdengkur

Cara Penggunaan
Calitkan sedikit herba di hujung jari dan sapukan pada rongga dalam hidung kiri dan kanan.

Guna dua kali sehari, pagi dan malam untuk minggu pertama. Untuk minggu seterusnya, guna apabila perlu sahaja

 

Kapsul Resdung Permata Rimba 

Kapsul herba ini terdiri daripada gabungan herba terpilih dan telah mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dengan nombor pendaftaran MAL11055016TC

Tujuannya untuk mengurangkan masalah resdung secara efektif dan mencegah masalah resdung dari berulang kembali.

Ianya sesuai untuk mereka yang berumur 12 tahun ke atas.

Sesuai bagi yang ada ada simptom seperti :-

  • Gatal-gatal hidung mata dan telinga
  • Hidung tersumbat
  • Hidung berair
  • Selsema berpanjangan
  • Kerap bersin
  • Nafas berbau
  • Pening kepala
  • Tidur berdengkur
  • Sakit tekak

Cara Penggunaan
Untuk 2 bulan pertama, amalkan pengambilan 2 biji kapsul sehari, pagi dan malam selepas makan.

Pada bulan seterusnya, jika resdung semakin baik, just amalkan 10ml sahaja setiap hari.

 

Jus Herba Resdung Tok Aki

Secara asasnya, fungsi jus herba ini sama sahaja seperti kapsul herba, namun ianya lebih mesra kanak-kanak.

Ianya sesuai bagi kanak-kanak berumur 5 tahun ke atas.

Cara Penggunaan
Untuk 2 bulan pertama, minum 10ml jus herba dua kali sehari (mengikut sukatan bekas yang diberi di dalam kotak). Tidak perlu dibancuh.

Pada bulan seterusnya, jika resdung semakin baik, just amalkan 10ml sahaja setiap hari.

 

Sabun Herba Resdung Tok Aki

Sabun herba ini bertujuan untuk pulih dan rawat kulit muka anda dari jerawat, jeragat serta masalah kulit akibat resdung.

Selain itu, kandungan Tea Tree & kayu manis di dalam sabun herba ini berupaya menghapuskan kuman, minyak dan lapisan kulit mati.

Kandungan ekstrak susu beras dan Vitamin E pula membersihkan muka secara lembut dan efektif.

Sesuai bagi yang ada ada simptom-simptom seperti :-

  • Jerawat di wajah
  • Jerawat belakang badan
  • Gatal-gatal hidung/ muka
  • Kulit wajah yg berminyak
  • Kulit kusam

Cara Penggunaan

  1. Bilas muka dengan air terlebih dahulu.
  2. Gosok sabun pada tapak tangan hingga berbuih dan bersihkan muka.
  3. Bilas dan lap muka secara lembut.
  4. Guna 2-3 kali sehari mengikut kondisi muka.

Set Rawatan Resdung Herba Tok Aki telah terbukti membantu ramai penghidap resdung di Malaysia.

Sudah lebih 100,000 unit HERBA TOK AKI telah terjual dengan ribuan testimoni positif dari pelanggan

 

Berapa harga set rawatan resdung herba Tok Aki ini?

Seperti yang anda lihat di dalam gambar di atas, harga pasaran bagi satu set herba resdung Tok Aki ini adalah :

RM70 (serbuk herba) + RM80 (Kapsul Herba) + RM70 (Jus Herba) + RM50 (Sabun Herba) + RM10 Kos Penghantaran = RM280.

Ya, pelaburan anda untuk kesihatan anda dan kesejahteraan keluarga anda hanya RM280 sahaja.

Bagi kami, ianya sudah cukup murah.

Apalah sangat nilai ini kalau nak dibandingkan dengan kesakitan & kesusahan yang anda alami sekarang ni. 

Masih rasa mahal?

Jika anda rasa mahal, kami sarankan anda baca balik keratan akhbar di bawah dan kira sendiri berapa amount yang bakal anda perlu keluarkan jika ianya terjadi pada anda.

Fikir-fikirkanlah ya..

Lagi testimoni pengguna set rawatan resdung Tok Aki.

Semua ni real testimoni tau, bukan rekaan kami

 

 


Fuh, penat nak upload semua, 10 muka surat pun tak habis.

Ni baru sebahagian sahaja yang kami tunjukan.

Kalau nak upload semua memang penuh page ni.

TUNGGU APA LAGI??

DAPATKAN SET RAWATAN RESDUNG HERBA TOK AKI SEKARANG!!

OPS, TUNGGU SEKEJAP!!

 

Memandangkan anda mempercayai herba resdung Tok Aki ini, kami ada tawaran hebat kalau anda buat tempahan hari ini.

Jika anda bertindak untuk buat tempahan sekarang, tawaran ini khas buat anda!

Tawaran terhad ini akan tamat bila-bila masa sahaja.

 

  • 1 set tahan sehingga 20-30 hari penggunaan
  • PERCUMA Kos Penghantaran Bernilai RM10
  • Harga asal kesemua di atas adalah RM280.
  • Tapi anda bayar RM220 sahaja!
  • Anda jimat sebanyak RM60. Diskaun 20%!!!

Perlukah saya beli semua keempat-empat produk Tok Aki ini?

Ya, perlu untuk rawatan secara menyeluruh luar dan dalam, dan juga seisi keluarga termasuk untuk anda dan anak-anak anda.

Namun begitu, sekiranya anda hanya mahu beli untuk spesifik individu, anda tak perlu beli keempat-empat produk di atas.

Anda hanya perlu pilih produk yang sesuai untuk anda sahaja.

Sebagai contoh, jika anda selalu bersin dan dalam masa yang sama ada tiada jerawat, memadai anda dapatkan serbuk herba , dan jus sahaja.

Tak perlu beli sabun kerana sabun ini lebih sesuai untuk yang ada masalah kulit di mana mereka ada jerawat.

Mengapa perlu 4 produk ini?

Seperti yang kami terangkan sebelum ini, fungsi serbuk herba untuk rawatan luaran bagi mengeluarkan lendir-lendir, manakala kapsul dan jus herba pula untuk rawatan dalaman orang dewasa dan kanak-kanak.

Sabun herba pula untuk membantu merawat kulit dan hapuskan jerawat akibat resdung.

Jika anda anda tiada jerawat, memadai serbuk herba dan jus sahaja.

Jika anda belikan untuk anak anda yang ada masalah resdung, kami syorkan anda ambil jus herba untuk rawatan dalaman, dan serbuk herba untuk rawatan luaran.

Tak perlu ambil sabun herba sebab budak-budak mana ada jerawat lagi kan? hehe

Tapi jika anda dan anak anda masalah resdung, dan dalam masa yang sama anda atau anda ada masalah jerawat/kulit, seeloknya ambil complete set terus!

 

TUNGGU APA LAGI??!!

Jika anda tak berminat dengan tawaran di atas , boleh pilih pakej lain di bawah

 

PAKEJ A (Complete Set)
RM280 RM220
Serbuk Resdung X 1
Kapsul Resdung X 1
Sabun Resdung X 1
Jus Resdung X 1
FREE Kos Pos

 

PAKEJ B (Adult Set)
RM210 RM180
Serbuk Resdung X 1
Kapsul Resdung X 1
Sabun Resdung X 1
Jus Resdung X 1
FREE Kos Pos

 

PAKEJ C (Kids Set)
RM200 RM170
Serbuk Resdung X 1
Kapsul Resdung X 1
Sabun Resdung X 1
Jus Resdung X 1
FREE Kos Pos

 

PAKEJ D (Adult Trial Set)
RM160 RM140
Serbuk Resdung X 1
Kapsul Resdung X 1
Sabun Resdung X 1
Jus Resdung X 1
FREE Kos Pos

 

PAKEJ D (Kids Trial Set)
RM150 RM130
Serbuk Resdung X 1
Kapsul Resdung X 1
Sabun Resdung X 1
Jus Resdung X 1
FREE Kos Pos

 

PAKEJ D (Individual Product)
Serbuk Resdung – RM70
Kapsul Resdung – RM80
Sabun Resdung – RM50
Jus Resdung – RM70
Kos Pos RM10

 

 

United Kingdom Cheap Football Shirts shop:https://www.football-shirtssale.com/
It is time to prepare with trendy custom football hoodies https://www.football-shirtssale.com/ and customized womens kits. Whether you’re heading to the big recreation or simply want to put on your loyalty kids replica football kits uk in your chest, the most effective selection of Navy t-shirts, tank tops, and more is right here on the official Navy Store where your buy supports Navy Athletics. The Boombah INK 7 on 7 Soccer Ultra Performance Arsenal 3rd Away Football Shirt 2018/2019 Quick Sleeve Compression shirts encompasses a nice minimize cheap Manchester United football shirts Ultra Efficiency blended knit fabric that gives a terrific compression fit with locked-down protection.
We’re happy with the amount of options you’ve got at your disposal with our ‘design your individual’ instrument, but we’re additionally dedicated to offering high quality grownup football uniforms which might cheap Arsenal shirts football shirts be each comfy and durable. I’ve tried factories in each Thailand and China to fabricate sportswear, health clothing cheap Chelsea football shirts and football shirts for my online store and successful brand.
So go forward and order your customized football hoodies, women soccer T-shirts, Referee Tee cheap Liverpool football shirts and custom womens kits and rock in your match. We are going to work with you intently to come up with the perfect set of football designs Liverpool Purple Away Football Shirt 2018/2019to your organization and then ship the order to our manufacturer. This excellent picture collections Liverpool 3rd Away White Football Shirt 2018/2019 about Lamp Thought Icon Png Luxury 13 Sporty Soccer Football Icons Freebie Pinterest is out there to download.
Customize lots of of dry performance t-shirts designed to maintain gamers cool in any circumstances. Along with custom soccer kits Tottenham Hotspur Away Football Shirt 2018/2019 and shirts, we offer matching soccer shorts, custom jackets and equipment. Finally if you want to get new and the most recent wallpaper associated with Lamp Idea Icon Png Luxury 13 Sporty Soccer cheap Tottenham Hotspur football shirts Football Icons Freebie Pinterest, please observe us on fb or bookmark this website, we strive our best to offer you daily update with fresh and new wallpaper 2014.
When you’ve got a specific fashion in thoughts order our custom made Kid Tottenham Hotspur 3rd Away 2018/2019 soccer uniforms constructed specifically in your crew. Sharing your love of football, or possibly simply your cheap Real Madrid football shirts assist for the football enthusiast in your loved ones, is simple with Pink Lily’s tremendous Real Madrid Away Football Shirt 2018/2019 trendy number of cute soccer shirts. At TeamShirts, we perceive teamwork and how important prime quality football uniforms and a custom staff look are on your staff’s performance and pursuit of success.
After choosing the style and cheap Barcelona football shirts colors of your crew football shirts you possibly can choose the collar kind, material and whether or not you want long or short sleeves. Packages costs include a group identify printed on front and a participant quantity cheap Bayern Munich football shirts on the back of the soccer kit. Personalised T-Shirts with a Skinny Match, Retro Styling or V-Neck. Group Colours has cheap Juventus football shirts all the options you want for creating men’s customized football shirts.
Designing and creating customized t-shirts for your group cheap Paris Saint Germain football shirts couldn’t be simpler. I needed kits for a flag soccer group and only had a week to get them delivered. Pick from a top notch assortment of Michigan State Football Jerseys Paris Saint Germain Away Football Shirt 2018/2019 and T-Shirts for the #1 Spartans Fan or Alumni. Whether or not you are a part of a school workforce or simply having fun with some buddies, you possibly can design custom football uniforms and fan kits for Paris Saint Germain Home Football Shirt 2018/2019 players on the sector, workers on the sidelines and folks in the stands.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Top